logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۷۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:

بخشودگی 106 میلیارد ریالی جرائم بیمه‌ای واحد‌های تولیدی در استان زنجان/ اجرای طرح مشوق‌های بیمه‌ای برای واحد‌های تولیدی در زنجان

بخشودگی-106-میلیارد-ریالی-جرائم-بیمه‌ای-واحد‌های-تولیدی-در-استان-زنجان-اجرای-طرح-مشوق‌های-بیمه‌ای-برای-واحد‌های-تولیدی-در-زنجان

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در مجموع 589 کارگاه از طرح بخشودگی جرائم استفاده کردند گفت: 106 میلیارد ریال از جرائم بیمه‌ای واحد‌های تولیدی در استان زنجان بخشوده می‌شود.

به گزارش موج رسا; مسعود علیاری امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان اظهار کرد: همانند سال گذشته سازمان تامین اجتماعی پیشنهادی را در خصوص بخشودگی جرائم به هیئت دولت داد که در اردیبهشت ماه هم به تصویب هیئت دولت رسید تا امسال هم کارفرمایان بتوانند در مدت دو ماه از بخشودگی جرائم استفاده کنند.

وی با اشاره اینکه در مجموع 589 کارگاه از بخشودگی جرائم استفاده کردند بیان کرد: این واحد‌ها در مجموع 286 میلیارد ریال بدهی دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: 37 درصد از مجموع بدهی‌ها که شامل 106 میلیارد ریالی بوده شامل بخشودگی جرائم شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مشوق بیمه‌ای در سطح استان برای واحد‌های تولیدی ابراز کرد: این طرح یک بستر خوبی برای صنعت استان زنجان محسوب می‌شود.

علیاری عنوان کرد: همه کارفرمایان حقیقی و حقوقی در بخش‌های مختلف از کشاورزی٬ صنعتی٬ معدنی٬ خدماتی و غیره می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی عنوان کرد: کارفرمایانی که از افراد تحصیل کرده در واحد تولیدی خود استفاده کنند می‌توانند از این طرح استفاده کنند و هدف از اجرای این طرح نیز اشتغال تحصیل کرده‌ها و افزایش اشتغال است.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر